Match

Tjaa.
Var så grymt trött igår, gick hem från jobb...det tog på krafterna! En kall promenad på ca 40 min. lyssnade på musik och snackade i telefon under tiden!
När jag kom hem käkade jag lite knäckebröd..sen sov jag mellan tre och fyra..ville verkligen inte ta mig ut ur sängen..men vid halv fem gick ja och tog mig en riktigt varm dusch!
Älskling kom vid halv 6, så körde han mamma o pappa till V.Karaby! Sen kom han hit till mig igen så krängde vi pizza och hämtade Sandra. Tvingade henne med mig till Hanna och Sara. Tur det, annars hade jag nog inte överlevt! Var  väll inte den roligaste kvällen, stack redan efter elva, skulle hämta mammsen och pappsen sen!
trötttrötttrött, men sen slocknade vi här i sängen efter ett.

Var inte uppe fören elva imorse, riktigt skönt. om ca 40 min ska jag cykla iväg till match! innan det ska jag byta om och göra mig färdig. Match mot Malmö kl 15.30! Borde ta mig en dusch, är svintrött fortfarande!
Planerna för ikväll är väll inte fasta än..vi får se helt enkelt hur allt blir.

ha det bra!
kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback