Onsdag

tjenare!
Äntligen onsdag,
Solade efter jobb idag, jätteskönt. Sen cyklade jag hem och åt lite knäckebröd och började titta på en film.. men jag fick pausa efter ett tag för att sova lite :) vaknade vid halv 4 igen. Riktigt behövlig vila!

Snart ska jag ner och käka pannkakor som pappa håller på att göra. wiiie.
ikväll vet jag inte vad som händer, blir väll tv .  kanske han kommer, kanske inte.
Imorgon är det ialf torsdag, en dag närmre fredag :) Jag och syrran ska ju åka till häljarp imorgon och göra oss fina i håret. lagom till lördag :) Ska smsa henne sen och hööra om hon är sugen på att ta en runda i stan efterått...sen ska jag ju träna på kvällen, men det är inte fören vid halv 9!



Kommentarer
Postat av: Therese

jag sola med i dag=) haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback