Söndag

Godmorgon söndag!
Gillar ju oftast inte söndagar..men idag känns det inte så farligt..änsålänge, haha!
Hostan vill bara inte försvinna..låter förjävligt om mig rent ut sagt! Kunde jag bara inte fått lite feber så man har en anledning att va hemma från jobb, känns hemskt att stå där och hosta förstår ni!

Igår var vi på Kalas i hofterup, där var bra drag! Riktigt god mat och trevligt sällskap! Fick smakat minttu black vilket var mycket gott! Var dundersugen på att dra ut igår, men kändes lite som att jag var den enda...linus var nog inte helt emot det heller men det slutade ialf med att vi var hemma och sov när klockan var tolv.
närmre halv 5 ringer klockan, och med antagligen  sprit i kroppen gick ja ner och bredde mackor till min kära, sen åkte han och jobbade (Jag vet jag skämmer bort honom). Jag drog mig upp i sängen igen och sov tills klockan var tio, då tyckte jag det var dax för frukost. så det har jag för ett tag sedan tryckt i mig. GOTTT!

Har inga större planer för idag faktiskt, borde (Som alltid) Städa mitt rum, hade varit välldans skönt att ha det gjort innan en ny vecka börjar, för då vet jag att jag aldrig kommer göra det :P

.Imorgon ska ja hem och promenera efter jobb, sen måste jag till körskolan vid 4 och fixa lite grejjor...och göra teori såklart! Träningen kan jag nog lika bra hoppa över..om jag fortfarande hostar !

Nu ska jag ringa min käraste ..sen blir det lite slappande vid tvn innan jag tar mig an ständandet.
ha en bra söndag!
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback