Söndag

och ännu en tidig morgon, förhoppningsvis den sista! Imorgon ska vi nog iiiinte ställa klockan :P
Bio var vi och såg på igår efter vi hade kommit hem från lastbilen!  Innan bion skulle vi egentligen tryckt i oss en fet pizza, men eftersom vi hade lite ont om tid så tog vi mcd istället, lika bra de :)
Allt flyter vad det vi såg och den var helt ok..varför den slutade som den gjorde vet jag inte riktigt..men filmen var rolig!
Efter bian körde vi hem och la oss och sov, riktig skönt...fy så halt det var ute, läskigt!

nu ska jag sova lite..min hals känns lite svullen, har fått hosta:/ Lagom att bli sjuk nu ju när jobbet börjat igen..nej, jag ska hålla mig frisk!
Efter jag sovit (gärna till halv 11) så blir det frukost och sen ska jag träffa syrran klockan tolv, då ska vi väll först snacka skit i en timme innan vi har träning mellan 13-15.

När sötnos har slutat jobba ikväll så ska vi göra lite ärrenden sen blir kvällen lugn !
och jag hoppas verkligen han inte ska upp på måndagmorgon..haha.

Sov gott.
kram

Kommentarer
Postat av: Therese

då rekomenderar du filmen?=) haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback