tidig morgon

Ligger alla och läser bloggar på nyårsdagen eller? det såg ut så på min statistik ialf ;)

Godmorgon föresten, nej jag är inte knäpp som är uppe nu, haha. SKA gå och somna om snart...
har varit uppe för att min ängel skulle iväg och jobba, tyvärr :/ så blir det hela helgen..meeen . Kvällarna har vi tillsammans. Och kanske jag tar mig en tur i lastbilen! :)
har sovit riikitgt gott kan jag berätta.

Idag har jag verkligen ingen aning om vad som händer.
Måste snacka av mig med syrran i telefonen taaack . hihi. vi har lite att prata om , om man säger så ;) tror du vet vad ja menar..så ring när du läst dethär!!

när man är ledig så glömmer man lätt vilken veckodag det är, men nu när jag tänkte efter så är det ju fredag ..alltså Helg! inte för att det innebär något speciellt..mer än att älsklingen jobbar!


nu går jag och sover ett par timmar!
kram på er.




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback