Tisdag

Tjaaa.
Tisdagen snart förbi, vilket känns bra eftersom det oftast är den segaste dagen ..även idag!
Potatismos gjorde jag på jobb, Och god somvanligt! :)
efter jobb stack jag direkt hem, sen så körde jag och mamma till ÖB i landskrona,och jag körde, gick bra! Handlade massa skit, somalltid när man är där!
När vi kom hem så käkade vi spagetti och köttfärsås, mmmm så gott:) Nu har jag slappat här i sängen i över en timme, ska om ett tag byta om för att dra iväg till träningen! Hoppas vi spelar dampfotboll som uppvärming, sist gjorde jag ändå 3 mål! WOHO!
Ikväll är det en film på sexan 21.20. Passar perfekt när jag kommer hem nyduchad från träningen. Ska nog poppa en poppcornspåse då, som jag köpte idag på ÖB, med smörsmak..
Sen blir det till att sova.
Imorgon jobb igen, men dock inte till klockan två. Slutar ju halv 12 imorgon, om inget annat händer..då ska jag ner till körskolan en sväng..sen blir det solning.

Ha en bra tisdagkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback