Torsdag

heeej!
det gick att somna igår, ville egentligen se filmen på sexan färdigt eftersom jag alltid annars inte gjort det. Men somna gjorde jag! Hade poppat poppcorn igår, domdär smörpopcornen från ÖB, dom kommer aldrig att köpas igen, för något äckligare har jag nog inte smakat. USCH, nu ligger dom i papperskorgen!
Idag var en helt OK dag på jobb..verkade som att jag fick vara ledig tors/fredag v 7. ska bli såååå skönt!
Efter jobb idag hoppade jag på tåget mot häljarp och det var dags att klippa sig, fint blev det!
när vi kom ut från frissan så var det så hiiiimla kallt. men hem kom jag tillsist. nu har jag mest hunnit käka kötbullar och slappa..har ju sen träning ikväll..och ja, ni vet ju min åsikt om den.
Men jag ser fram emot helgen :) Imorgon efter jobb blir det först shopping med syrran, sen ska jag nog sola.
På kvällen blir det bara till att va hemma..käka och kolla lets dance kanske! På lördag ska vi till systemet och inhandla inför kvällen..ska först hem till Lottie och förfesta..sen är det dax för törringe, finalisterna i dansbandskampen är där.! Slutsålt är det.. Hoppas det blir skoj !
Söndag är det match..årets viktigaste! Seriefinal mot Pandora kl 19.00 i korsbackahallen.

är hemma efter 22 , men då lär jag inte blogga, så vi hörs kanske imorgon.
Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback