träning!

Nu har jag käkat, bytat om och väntar på att vi strax ska åka...vill bara få träningen gjort..så är det helg sen :)
antagligen blir det ingen jogging, tydligen ska det ha blivit halt ute ..

Imorgon kör pappa mig till jobb, dock kommer jag bli alldeles förtidig, vid tjugo i sju kanske, men det gör inget.. då slipper jag känna mig dum när jag går så tidigt på eftermiddagen :P
Pappa kör mig för att jag vill gå hem.! Vill promenera. och jag vet hur det blir, cyklar hem och blir trött och slänger mig på sängen..så är det alltid. Nu ska jag istället åka bill till jobb, för då har jag ingen cykel och måste gå hem..det är rätt långt så det kommer ta ett tag! Men så skön känsla sen när man kommer hem :)

nä, nu ska jag fylla vattenflaskan och klä på mig träningsoverallen!
ha en trevlig torsdag.


Kommentarer
Postat av: Kusin Anna

tack detsamma:) pastasalladen blev rätt god :) dock så testa jag bara lite, så döm mig inte sen ;)

Postat av: Erica

Re: Ja jag ser fram emot semestern redan! Ska du & Magnus åka iväg någonstans i år?

2009-01-16 @ 11:44:42
URL: http://ericajson.blogg.se/
Postat av: Erica

Re: Varför nu?

2009-01-16 @ 14:42:47
URL: http://ericajson.blogg.se/
Postat av: Emma

så sant det du skriver. jag säger till mig varje dag att jag borde gå till jobb, men sen sover man gärna lite längre så får man ta cyklen.

2009-01-16 @ 16:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback