trötttrötttrött

det borde vara olagligt att träna senare än 8!
Jag orkar inte.. ställde klockan för en timme sen för jag kände att jag skulle somna, och det gjorde jag..och jag hade gärna fortstatt med det!!

idag efter jobb var ju jag och sandra nere på körskolan, jag fick 69/70 på ett prov, woho. snart kan kan jag väll va klar med den skiten!
var hemma vid halv 4 och så hamnade jag vid datorn, och sen har vi käkat.

Om en halvtimme ska vi köra iväg till träningen, missar hela handbollsmatchen också tyvärr:/
Är så jäkla sugen på att ringa och säga jag inte kommer , men vi har viktig match på söndag så jag får väll tänka så istället...
Ska gå och byta om nu ..måste ta ut och in linserna också..för dom är helt  torra nu sen jag sovit med dom!
Hoppas jag blir piggare än så här, annars kommer träningen bli skit!

Imorgon är det ju jobb, men mest av allt är det fredag :D
Ska komma ifrån jobb så fort som möjligt..säkert vid halv 2 ..Då blir det solning, och kanske efter ska jag och mamma till borgebyskor..Måste ha nya jobbskor. Är hål i mina nu, inte så konstigt eftersom jag haft dom sen jag började på gymnasiet, illa..mycket illa!
Kvällen imorgon är inte färdigplanerad än, först såg det ut att bli bio och käk, men den filmen vi skulle se verkade inte gå helt plötsligt!??! jaja, kanske det bara blir middag!
På lördag är det examenfest Hos Anna i trelleborg..och söndag match i trelleborg..inte ofta man är i trelleborg både lördagen och söndagen på samma helg.. haha.

Ha det nu bra!
Haaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback