dax för jobb igen!

Bara för att ja lovat KusinAnna att bogga idag, så får jag ju göra det:P

Idag var man tillbaks på jobb, inte roligt faktiskt ! Kunde verkligen inte somna igår..men så är det väll alltid när man ska upp i vanlig tid igen! Hade inte allt för mycket att göra på jobb idag, var ca 60 barn till lunch, i vanliga fall 90! imorgon lär det väll dyka upp några till eftersom skolorna också startar då!
Något som kändes otroligt skönt är att det onsdag ida och inte måndag! :D

ikväll händer inte så mycket mer. Ska ut i bilen och starta den och känna efter lite, Var ett tag sedan jag körde och imorgon ska jag köra med körskolan och då kanske det är bra att jag inte verkar va som värsta nybörjaren!
Jobb först imorgon mellan 7-14, är pyttipanna då. alltså inget att göra..sååå drygt faktiskt! man bara sitter och väntar på klockan!
Så imorgon är jag hemma efter 4 någongång..sen är det träning på kvällen också, men inte fören halv9 ..

Blir till att sova ensam ikväll.. var ett himlans bra tag sedan sist! Men en bra ledighet har det varit <3

Ha en bra onsdag kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback