Torsdag

blogg.se måste ha glömt mina förra inlägg..för dom publiserades inte fören nu. Dumt!

iallafall, Hej!
Igår var det onsdag, helt underbar dag ..Jobbade till halv 12, sen solade jag. När jag var hemma lite efter tolv så körde jag och mamma till furlundskogen och gick en skön runda! :)
Efter vi kommit hem la vi oss i varsen soffa och kollade på en av min filmer som kommit, Gracie. Måste ni se.
gick upp och duschade och så innan älskling kom! jag och mamma lagade mat, ris,bacon,kassler och vispgrädde med chilisås. supergott!! :D
efter maten kollade vi på en annan film, På smällen. skitball ..haha! var så skönt att när vi kollat klart på filmer var klockan ändå bara halv 8! Dock somnade vi ändån sent igår..kan bero på den jääkla energidrickan!

imorse när man vakna vill man bara ligga kvar och myyysa, men jobbet kallade tyvärr! Har varit en hyfsat bra dag, har haft och göra ...stack ifrån jobb innan två och cykla till körskolan, gjorde lite tester men sen kom hon och skulle stänga..bara att cykla hem.
har leggat här sen dess..vill sova en stund egentligen.. men känns dumt. Är träning ikväll


ska käka nu!
Ha de bra.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback