snart helg :)

det är ändå 15 stycken som läser min blogg dagligen, och ändå är det inte en jäkel som orkar lämna en kommentar. illa tycker jag! Bättring läsare:)

Idag var det ännu en långtråkig dag på jobb, dock fick vi massa varor idag, så då hade vi lite mer och göra!
Direkt efter jobb stack jag till körskolan och körde, ensam förengångsskull! Annars brukar vi alltid va 2..men nu fick jag nästan 2 h för mig själv :P Vi parkerade idag, och hon var riktigt nöjd sa hon! Woho.
efter jobb cykla jag hem och slängde mig i sängen och startade datorn, sen ville pappa att jag skulle laga mat, så det gjorde jag såklart! Spagetti och köttfärsås, GOTT blev det!

nu har jag  nyss snackar lite skit med therese..och lite med älsklingen också...Ska strax byta om och ge mig iväg till träningen, får se hur mycket jag tränar, har världens hosta :/ nästan så man krääks!

Är inte hemma fören efter tio någongång..och då ska jag pladdra i telefonen och sen nanna..
För imorgon är det fredag och gud så skönt. men har en känsla av att helgen kommer gå fort..riktigt fort! Men, då är det bara är längta till nästa! :P

efter Jobb imorgon ska jag sola tänkte jag..känner för att börja få lite färg på kroppen..sen ska jag nog in och handla..eller så gör jag det med mamma :P jag ska handla grejjor till maten som jag ska laga till sötnos och mig imorgon. ska bli najs!
en lugn och skön fredag..som det ser ut nu..kanske det dyker upp annat!

nää, dax och byta om.
ha de kanon!
kraam

Kommentarer
Postat av: Kusin Anna

vad e det för olja man ska använda?:) o vilken pastasort e godast? spiraler? tell me :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback