Tisdag

Godkväll!
Klockan är knappt halv 10 och ändå har alla här i huset, förutom jag, redan lagt sig för att sova.
Själv tog jag mig en energidricka..dum som jag är :P Åt nyss jordnötter och blev därför törstig!

Jobb idag var rätt OK, Hade och göra hela tiden och därför gick tiden fort! Dock fick vi lite föör mycket och göra mellan 10.45 ocn en timme framåt..var potatismos idag, och eftersom jag är så duktig så gör jag den själv, alltså ingen pulvermos som alla andra! Och det tar lite längre tid..och jag kladdar alltid så mycket och har mos ungefär i hela köket. Haha.
var på lite möte mellan halv 2 och två också, sen kom mamma och hämtade mig..så åkte vi och handlade mat..och tog en liiiten sväng inte på centan! Dock ska jag försöka hålla mig ifrån affärer eftersom jag inte ska ha mer kläder!
Men, det har kommit in så snygga färger nu...vårfärger :) Persikofärg. mycket fint.

Innan sa jag till mig själv att jag skulle bädda ner mig till klockan nio och se på tv och somna i lagom tid..haha. så blev det inte alls..som vanligt! men har fortfarande chansen att somna tidigare än igår..så lite över 10 ska jag släcka datorn!

Imorgon är det jobb igen. lite havregrynsgröt till frukost sen ska jag koka pasta till spagetti och köttfärsås..sen slipper jag diska för jag slutar halv tolv ..lämnar all disk till hon som kommer! haha.
Har sagt nu i 2 dagar att jag ska sola, men annat har kommit ivägen..imorgon SKA jag sola..har inga andra planer så!
Efter solningen SKA jag ut och gå,.. med eller utan mamma:P
Och, mina filmer verkar komma imorgon, så då blir det massa mys på kvällen. älskling kommer!

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback