uppdatering

tjeena!
tänkte ta mig tiden att blogga lite! på tiden väll :P

helgen har varit bra, fredagen blev lugn..spelade massa guitar hero och kolla lite lets dance, så jäkla ball att blondinbella åkte ut..för hon va så självsäker..men långt ifrån bra!
Sov hyfsat länge i lördags och gjorde inte alls mycket...vid halv två kom syrran och linus hit , då blev det fika! Sen fick jag sätta igång med att våga håret...för det tar tid:P Brände mig som faaaasen. 180 grader. blåsa, AJ! från längre avstånd ser det tydligen ut som en sugmärke..och det vill man inte..blir till att plåstra om på jobb imorgon, vad ska dom annars tro om mig.
Efter fyra åkte vi med två bilar till trelleborg för att fira KusinAnna som tagit lärarexamen, grattisgrattis! Kvällen var bra. jag och syrran var på G ett bra tag..men sen tappade vi det lite.. synd! men vi kom ialf hem i tid och sov mycket gott!
Upp i bra tid imorse , blev en snabb frukost..sen åkte han!
jag slappade vidare innan jag samlades till match klockan ett. Matchen i trelleborg var skiiiiitkas! Var ingen som spelade bra överhuvudtaget! Vi lyckas tillsist vinna ialf och det är huvudsaken! två behövande poäng. Vi får träna flitigt i veckan eftersom det är seriefinal på söndag mot Pandora!

var hemma vid halv 6, och sen dess har jag mest hunnit käka, snacka massor i telefon :P
Tänkte kolla lite film strax, men vet inte om jag orkar! Ikväll är en sån kväll då jag är sugen på något med inte har en aning om vad:P Kul va. haha.

Imorgon är det måndag igen. ser lite fram emot det..ska åka bil till jobb, därför ska jag ta en härlig promenad hem!:) vid fem tiden kommer älskling hit, för då ska vi ut och käka lite..för vi har ju ändå liiite att fira tycker jag ♥

ha en bra söndagkväll..
Hajje

Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas ni får det trevligt imorn <3

Så jävla najs att hon åkte ut!

2009-01-25 @ 22:22:36
Postat av: Kusin Anna

vad firade ni? :)

2009-01-26 @ 19:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback