Vinst!

Hej.
Matchen avklarad..gud så bra vi spelade idag i nästan hela 60 minuter, har nog aldrig hänt! Motståndet var väll inte det bästa..men det som var bra då var att vi inte gick ner i deras tempo! Vi vann matchen med 34-14 om jag inte har helt fel.
Nu väntas det träning mån,tis,tors sen är det match mot trelleborg på söndag!

Nu sitter jag här och väntar på att min käraste ska komma hit , men det tar nog 1 ½ timme till! Sen bär det nog av till Marieholm..även om jag ärligt kan erkänna att en lugn kväll med film och mys inte hade varit fel ! Men det är helg och då får man passa på. Får bli film och mys på söndagkväll istället :) Mamma o pappa kör oss ikväll, eftersom vi körde dom igår :) Hem blir det nog taxi!  Har börjat på en cider, Gravendals jordgubb med fläder, som luktar skit..men smkar gott! Plus att det var den ända som stod kall i kylen..och en cider ska vara kall!

Nä , nu känner jag att det mest är massa skit jag skriver här...och då är det kanske bättre att låta bli :P
hoppas er lördag blir toppen!
PUUUSS

Kommentarer
Postat av: Therese

grattis till vinsten! fan va kul;D jag håller med dig att en cider ska vara KALL! annars kan de vara så! haha puss

Postat av: Anonym

jag ska bara jobba en natt, dem behöver extra personal inne på ett korttidsboende.. så fråga dem mig, jag tyckte de va lika bra att testa HAHA så de är inte som mitt vanliga jobb typ..eller nästan blir det..svårt att förklara haha puss

2009-01-18 @ 19:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback