fredag

godkväll!
nu sitter jag här i eslöv, i min ensamhet.. är inte helt ensam, älskligen ligger i rummet brevid och sover, tänkte göra honom sällskap snart :)

Halv ett åkte mamma,pappa,emil och jag till harlösa för att fira att kusinen fyllde år! Fick träffa wilma också vilket var en evighet sedan...så stor hon är nu! (wilma är då min minsta kusin av 23st) . Vid tre tiden åkte vi därifrån, till eslöv.. dom hjälpte mig in med alla mina saker , vet ju hur tjejer är när dom bara ska vara borta en helg..har med sig heeela garderoben :P Efter det så släppte dom mig på netto så jag kunde gå in och handla lite. Mjölk,oboy,pålägg och lite annat fick jag med mig! Hann inte mer än att ploctka in varorna så kom m hem :) Han duschade och kollade internet innan vi bestämde oss för att ta cyklen ner till en restaurang för att äta, hamnade på en rätt så ny grekisk restaurang.. skiiitgod mat faktiskt :) Åt en fläskfilé med fetaost i och rattatoille, mums :) Beställde även in lite vitlöksbröd till förrätt! Efter vi ätit cyklade vi en runda, var mysigt! var hemma vid halv 8,och då fick älsklingen gå och sova.. han ska ju upp nu till två och ge sig iväg och jobba :/ Sååå tråkigt! Får hoppas jag somnar om sen när han gått bara.. och sover lääänge.. har inte gjort det annars när han har varit här, men det kanske är för att det är trångt!?  Imorgon ska jag slappa lite, diska och dammsuga.. vet ju inte riktigt om det blir förfest här eller inte, men jag hoppas på det :) Emma kommer hit sen också, vet inte när.. men inte allt för sent hoppas jag! Gillar inte o vara ensam!

Även om jag inte är så trött så går jag nog in till älsklingen snart, vill ju nära honom så mycket som möjligt innan han sticker !
Sov gott


Kommentarer
Postat av: Anna :)

Väntar på en ny blogg :)

2009-07-28 @ 11:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback