kväll

godkväll!
Nu är klockan snart åtta, älskling har sovit i snart 3 timmar redan! längtar redan tills tisdag då jag får träffa honom igen :)
Har inte gjort något vettigt idag, rätt så drygt, men man ska väll ha tråkigt ibland också. Inte mycket bra på tvn ikväll heller så det blir nog en av filmerna jag köpte i ullared med mamma o pappa. Förstår inte riktigt varför det fina vädret kommer nu på kvällarna!? Det är på dagen vi vi ha det... såg i kvällsposten idag att tisdag onsdag skulle bli fint, gissa vem som ska ligga och steka då?? :D Var skitlängesen känns det som.
Ska träffa Emma en dag i veckan också.. trevligt. På lördag är det Askerödsfesten , hade skoj förra året så jag hoppas det blir lika  roligt i år, dock var jag/vi duuuktigt runda under fötterna den kvällen, haha.

Hoppas ni har en bra söndagkväll.
Sov gott.


förra året på förfest hemma hos m, innan askeröd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback