Lördag

GodMiddag :)

Har varit uppe ett par timmar nu, m skulle upp och jobba så hans klockan ringde halv 8! Dock var det nog inte lönt att somna om eftersom findus är här och tar ärtorna ! OCH det är svettigt här inne...
Har ätit frukost, målat nagarna och packat hyfsat färdigt! Har även gått i mina nya skor, kan inte bestämma mig och jag vill vara snygg eller bekväm..lutar åt det sista, hade det varit bara björka vi skulle till så hade jag valt dom nya skorna, eftersom där inte är lika stort! Plus att jag ska gå hela dagen imorgon på liseberg och hela måndagen på Ullared.
Emma hon dyker nog upp här om ett tag, då får vi sticka och handla o ta ut pengar!  Sen ska vi fixa lite pastasallad! Måste sminkat mig färdigt till halv 4 senast, för då kommer älsklingen o hämtar vår väska vi ska ha till göteborg, den ska han köra upp med till Linus o Lina i bjuv. Jättesvårt att packa eftersom man inte har en aning om hur vädret kommer bli, väskan är ialf nästan full.. tänkte slänga i neccesären och en tjockare tröja, vem vet? det kanske är kallt i göteborg imorgon!
Ikväll är det ialf dax för Ekebo, ska bli roligt..Förfest hos Bagdad klockan 5 med grillning och allt :) M kommer lite senare, för han ska ju alltid jobba in i de sista!
Blir inte mer bloggning för mig fören på tisdag nu skulle ja tro, är hemma måndagkväll!

Ha en superfin helg :)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback