Måndag

Godkväll!
Grymt tråkigt väder vi fått in ikväll, regn och åska! iofs har det inte varit fint väder under dagen heller, men regn har det inte varit.
Mamma väckte mig redan kvart i nio, vi skulle åka till centersyd och maxi! Så en timme senare var vi iväg. Handlade lite inför imorgon då vi ska ha middag här hemma för mammas syster och hennes man som har 25 årig bröllopsdag då!
Vi var hemma vid tolv igen så då tog vi oss en god fika :)
Annars har jag väll inte gjort så mycket mer, har fixat lite inför imorgon med servetter och annat,  kommer bli sååå fint.
Har hunnit snacka lite med min käära också.. fast vi lever i helt olika dygn för tillfället :P Tydligen ska dom ha service och spolning på lördag efter dom jobbat klart, så det betyder att han kommer jobba till 9 ca! Vet inte riktigt vart ja då ska förfesta, men lutar lite åt att jag föjer med dom andra killarna och äter gris! 

Nu ligger jag och mamma o kollar på lotta på liseberg, rätt så trevligt program :)
Imorgon ska jag göra en bröllopstårta och fortsätta med all dekorering. städa rummet skulle väll också behövas! Älsklingen kommer också imorgon.. dock lär han väll mest sova.. men hinner nog pussa lite på honom :)

Ha det fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback