onsdag

godmidddag!
 Ligger fortfarande och slöar i sängen, såklart! Skulle det inte var sol idag? AHH, jag vill sola!
Gårdagen blev kanon , med tårta och allt, ska visa med bilder sen :)
Mamma väckte mig imorse igen, frågade om jag ville käka bullar.. jovisst! Klockan var ändå tio.
Har snackat lite m också, han kör ju i sin jäkla tröska, OJ så trött jag är på det jobbet redan, Hoppas veckorna går fort.
Emma kommer hit om ett tag, får se vad för spännande vi kan hitta på, vi är duktiga på att shoppa...men ingen av oss vill ha mer kläder.. haha så vad gör man då?? svårt ,svårt!

Ikväll ska mamma färga håret på mig tror jag..annars har jag väll inga störra planer.
ha en toppen dag! Puss


Kommentarer
Postat av: Emma

du kunde inte ha hittat en bättre bild? jag ser ju ut osm ett mongo..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback