Onsdag

Eftersom mamma jobbar morgon idag så trodde jag att ja skulle sova lite längre.. men icke, vaknade redan vid nio, vädret var fint, tänkte jag skulle ut och gå innan det  blev förvarmt, så det gjorde jag:) Efter ett tag märkte jag att det var redan förvarmt. usch så svettigt det var! Ca 45 min senare var jag hemma ialf,käkade lite frukost och läste tidningen!
Nu är det molning utanför fönstret , men säkert skitkvavt ändå! Ville ändå inte sola idag.. skulle behöva städa klart här inne, kläderna ligger överallt.. men oh, vem orkar det!? Mamma slutar två så jag har lite tid på mig..
Var sugen på att baka, menhur nyttigt är det?!


Jordgubbstårtorna som jag  och älskling bakade till midsommar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback