semester

heeeeej!
En ny vecka, inne på min tredje semestervecka nu, riiiiktigt härligt :) Hade dock önskat lite mer sol, kanske det skulle komma i slutet på veckan väll?
Iallafall så befinner jag mig i Eslöv nu, har varit här sen i lördags och kommer nog stanna ett par dagar till. Dock ska vi till Kävlinge  idag och fixa lite, sen ikväll blir det bio, Baksmällan! Alla säger ju att den ska vara så bra :)
I Lördags var vi först på förfest hemma hos nille.. Vi grillade och jag hade gjort grillspett till mig och m. Senare stack vi till Björka där larz kristerz spelade, hade somvanligt skitroligt !
I veckan finns det väll inga stora planer, ska fixa färdigt här i Eslöv är det tänkt.. sen på fredag åker vi nog till Öland !

Nä, nu är klockan tio, dags att väcka älsklingen så vi kan käka frukost !
Ha en bra dag.


Kommentarer
Postat av: Therese

haha baksmällan var sjukt rolig:) vill se den igen:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback