söndag

hej!
Nu har varit varit en sväng på Öland också, har haft jätteskoj :) Var fint väder när vi kom upp på fredagen så vi stack ner till havet och badade, riktigt varmt i vattnet ! Blev grillning och kortspelande på kvällen innan vi somnade ! På lördags stack vi till djurparken kollade alla fina djur , åkte karuseller,åt dyr och äcklig lunch och såklart åkte vi alla rutchbanor. rooooooligt! när vi kände oss klara så såg vi dom svarta molnen komma  över... och jääävlar vad det började regna! Sprang till bilen och åkte till husvagnen igen , översvämningar på parkeringen och allt! satt och väntade lite i bilen innan vi sprang in till husvagnen och värmde oss. Spelade lite kort igen, och jag vann somvanligt! :) Sen ringde tyvärr findus och berätta att m skulle börja jobba kvart i 3 på natten :/ Så det var bara att packa ihop för vår del.  Tog tre timmar hem så vi var i eslöv vid 8 tiden, m hämtade lite saker innan vi åkte hem till mig. åt lite rester och duscha, sen gick hjärtat och la sig!! Jag satt och kollade lite tv innan mamma o pappa kom hem, snackade lite med dom sen gick jag också och la mig. Klockan ringde två, då skulle m upp och köra iväg, tyvärr!
bläää desssa veckor kommer bli tråkiga! han ska jobba massor och när han inte gör det så ska han sova:/
Nu har han nyss slutat, så han ska hem och laga mat och sen gå och lägga sig för att gå upp kl två igen. Orka!
föresten så har jag tråkigt... och söndag som det är! måtte det hända något spännande i veckan.

har inte sovit ensam på två veckor tror jag ,. Hur ska jag klara kvällen?! Jag är sällskapssjuk.
vet inte vad jag ska göra resten av kvällen.. inte så mycket verkar det som!

ha de bra.

Kommentarer
Postat av: Therese

man vänjer sig sjukt fort att ha ngn sidan om sig i sängen.. det märker jag med när erik och jag har sovit tsm flera nätter i rad sen en natt sover vi på vartsitt håll, känns som sängen är för stor:/ nu har vi bokat biljetter så till helgen åker vi motorcykel upp till öland:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback