tisdag

Godmiddag :)
Mamma väckte mig vid nio tiden för att berätta en härlig nyhet!
Gick ner och åt en god frukost innan jag och mamma började med bröllopstårtan, riiktigt roligt att göra tårtor, dock svårt! Rosa och med tre lager, haha.. men det syns att den är hemagjord. Är inte riktigt klar med den, ska dekorera den också, me silverpärlor(ätbara) Och gelehjärtan och ett brudpar.. FIIINT!¨
Klockan är ett nu, tänkte jag skulle städa lite snart..plocka undan ialf. Gästerna kommer inte fören halv 7,men ska duka, göra färdigt glasen till fördrinken och dekorera tårtan... Sallad,såser ska också göras så det är väll bara att sätta igång.
Älskling kommer väll vid fyra tiden, tror han ska sova någon timme då fram til 6 ialf!

Ska fota allt sen idag också så ni får se bilder:)
Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

du är duktigt du sara! hade jag gjort tårtan hade den sett ut som fan o säkert inte varit ätbar:P

Postat av: kusin anna

vad var det för härlig nyhet? blir ju nyfiken :) du e duktig du :) hade jag aldrig klarat! måste se bilderna sen :D kram

2009-07-21 @ 17:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback