torsdagkväll

heeej!
Finfin dag har det varit, kanonväder:) Har sjävklart solat,även om det varit vääääldigt varmt!
Stack  med tåget til lund halv 4, märks att dom bygger om överallt, tog 20 min att åka tåg! Emma stod ialf och vänta på mig på stationen sen drog vi til Nova! Träffade lottie därute, sen började shoppingen, och OJ vad dom shoppade, både Lottie och Emma. tror Emma kom hem med 4 par skor om jag inte räknat fel?! :P Jag själv handlade inte så mycket, ett linne bara! Men det gjorde inte så mycket, var kul att träffa töserna ialf !
Emma och jag stack vidare till Centan också, när lottie åkte hem. Käkade lite mcd mat och emma handlade vidare, hahaha!
var hemma vid halv 9, satte igång och bakade en kladdkaka, tänkte ha den imorgon om jag och mamma sticker till stranden då.. Emma sa att de skulle vara fint väder, så henne får jag lita på !

Tänkte gå och borsta tänderna och tvätta av sminket, sen får det bli lite tvtittande innan ja somnar!
Stranden imorgon då, sen kalas på kvällen!
Ska fixa färdigt presenten också!

Och grattis till min kääärlek som tog MC -kort idag! Duktigt!

Puss o godnatt

Kommentarer
Postat av: Emma

Det va en super duper trevlig kväll!! O klart det blev fint väder idag!! Lovar att from imorgon kommer det bli fullt bara för jag har semester!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback