uppdatering

får ta och blogga lite, var ändå ett par dagar sen sist!

Helgen var bra, diskade och städade under förmiddagen på lördagen, sen hörde Jenny av sig och frågade om jag hade tid att åka till Nova med henne, hon behövde något nytt till kvällen! Så dit åkte vi, träffade Emma där. Dock stannade vi inte på nova så länge.. var ju tvugna att sticka hem och fixa oss inför kvällen!  Emma och jag stack hem till lägenheten och fixade hennes hår , gjorde oss färdiga och klockan sex kom det folk.. Kitte,Jenny,Bagdad och niklas. Beställde mat gjorde vi och gott var det :) Musiken höjdes och alkoholen hälldes in..haha. Vid halv nio tiden kom älsklingen äntligen hem från jobb, han duschade och jag värmde pizzarester och gav han en öl :) Halv tio kom taxin , körde in om stehag innan vi hamnade på askeröd! Mycket trevlig kvälll!!!! Sjöberg var snäll och körde oss hem, dock hoppade vi av en stund hos HG, inte m (för han somnade i bilen) Jag fick stå och steka ägg och falukorv till sjöberg,hg,ivarsson och nille. Men gott va det iallfall! Vid halv tre var vi i eslöv igen, somnade fort!

I söndags så stack älskling till jobb vid ett tiden, en liten stund senare kom Emma :) skönt att slippa vara ensam.. vi såg massa på tv och åt upp chips-resterna :)  Bestämde oss sen för vad vi ville ha för mat så åkte vi o handlade! Paj och sallad blev det.. gooott! Emma stack vid sex tiden, då blev jag själv.. Kollade på tv och datorn. Somnade på soffan och m väckte mig när han kom hem från jobb 01.45 då gick vi in i sängen och la oss! 

Klockan ringde sen klockan tio.. upp och göra frukost sen stack vi till kävlinge en stund innan han stack till jobb!  
Farmor och Farfar kom hit  vid tre tiden, käkade kakor och gott. Senare grillade vi, när jag var klar stack jag och träffade sandra.. vi shoppade på netto, somvanligt.. dock mer än vanligt! Cyklade hem vid alla varor till henne och slappa där ett tag. Sen cyklade jag hem, snackade med Emma under tiden.. om hennes blindate ... hihi! Dock är hon på roadtripp nu, men se så :)

Idag så har jag bannemig inte gjort ett skit... otroligt tråkigt!! ensam hemma är jag också!
blää, är så trött på findus ...
Tränaren ringde innan, nästa torsdag börjar träningen igen.
Ska väll ner och laga korvstroganoff nu... är jättesugen på de :) MEN, att laga mat själv och sen sitta o äta den själv är inget skoj alls.. jag beundrar verkligen dom som kan bo själva! Broren kommer hem senare med en kompis , så dom ska nog också ha mat.. fast dom får värma, vet inte när dom kommer.

Resten av veckan är inte så planerad.. hoppas att m kommer hit en dag! På fredag var det fest i dagstorp.. ska tänka på om ja ska dit eller inte, Älsklingen jobbar ialf! Är björka på lördag också, vet inte alls vad alla andra hade tänkt sig så vi får se helt enkelt :) På söndag ska Sandra,Pia och Maria till Ullared, och eftersom mamma o pappa är i varberg och Emil hos syrran och m jobbar så tänker jag följa med ! Vet att jag var där nyss.. men där finnns alltid något man behöver:)


nä, klockan börjar bli mycket, korvstroganoff ska det bli! Sen en dusch.
ha en bra kväll. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback