Godkväll   !

Godkväll   !
Ligger här i min ensamhet.. Önskade att findus kunde ge sina arbetare ett dygn ledigt :) hade inte varit fel!

Idag har jag iallafall varit en stund med emma, vi hade rätt svårt att bestämma vad vi skulle göra,shoppa ville vi ju inte! Tillist bestämmde vi oss för att äta lite lunch , men var? Lund, vart?  På Nova, hahhaha. Varsen pizza fick vi ner och vi var bara inne på dinsko och handlade INGET! Woho så duktiga vi är :) Efter lunchen åkte vi till skolådan och skostallet i hurva, dock inte mycket att hurra över! Var hemma vid halvfyra, då slappade vi lite och kollade internet ,sen körde Emma hemmåt . Jag slappade vidare, loggade in på msn och sandra skrev.. hon behövde lite hjälp med att handla en sak så jag följde med henne till centersyd:) Gick i många klädaffärer och ändå handlade jag inget, riktigt bra gjort av mig!
Sandra hittade egentligen inte det hon skulle med massa annat fint !

var hemma efter halv nio, kollade färdigt påbyggslagetmed mamma o pappa innnan jag gick upp och slängde mig i sängen. Kollar seinfeld nu och borde väll egentligen snart sova. Mamma tyckte vi skulle alla hitta på något imorgon, vad vet vi inte.. återstår att se!
Prövade föresten lite klänningar inför lördag innan, blir antingen en ny jag köpte i ullared, dock var den väääldigt urringad så jag får se om jag kan lösa det.. annars vill jag ha min rosa "frans"klänning !
Hoppas iallafall att vi förfestar hos m på lördag, så att han också kan vara med lite.. men det blir nog så eftersom ingen annan bestämt något. :) Dock gillar dom inte att bestämma sånt i förväg ...så man får snällt vänta till fre/lörd innan man får veta! Onööödigt.

Älskling ska upp vid två, snart! Själv ska jag väll se om ja kan sova :)
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback