Torsdag

hej!
Dagen har gått fort idag. blev väckt på sms idag av elin lite innan nio, woho!
Gick iallfall ner och käka två knäckebröd..mamma o pappa bestämde att dom skulle en sväng till malmö och jag följde med. Var på Svenskahem, Ikea, Mediamarkt och burlöv center. Handlade en filt till lägenheten på ikea och ett vanligt vitt linne till mig själv på burlöv center.. även lite nödvändig linsvätska!
Vi var hemma vid tre tiden, då gick ja upp och vilade lite.. eller ja , satte på datorn så jag somnade ju inte direkt.
Mamma o jag satte igång och färgade håret vid 5 tiden, sa godnatt till älsklingen som skulle gå och sova innan ja sköljde av färgen! Så nu är jag rätt så mörkhårig igen...men solen lär väll bleka det rätt så fort...om solen kommer visa sig vill säga :)
Har inte gjort mycket mer ikväll, ätit spagetti och köttfärssås och lagt fram lite saker jag ska ha med mig imorgon!
Imorgon vid halv ett åker vi på kalas i harlösa, var längesen jag följde med där så nu när jag ändå inte har något för mig så åker jag med. Direkt efter kalaset så kör dom och släpper av mig i Eslöv hos m ! Då ska vi (om han orkar) Cykla ner till "city" och äta lite,  myyysigt! Sen får väl han gå och lägga sig och jag får kolla tv :P

Nu har jag ont i huvudet, dags och släcka här kanske!
sooovgottt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback