har ingen bra rubrik på dehär inlägget

Hej!

Idag är ingen bra dag, idag är det dagen då jag kuggade på uppkörningen. WOHO! sådär lagom till semestern, oooorrrkkaaa.  Men tydligen kuggar dom flesta nuföriden..var två andra med från min körskola, dom kuggade också.
Inte nog med det så kommer det rykten överallt att en tjej i emils parallelklass tog livet av sig igårkväll, gick ute på tågräslen, dock var det nog inget självmord utan en olycka.. men ändå, man går inte ute vid ett tågspår, så är det bara. Vet inte varför, men jag har tänkt på det hela kvällen, även om jag inte kände henne så drabbas man.. tycker det är så fruktansvärt :( Hatar tågolyckor..
Så kuggningen och olyckan har gjort den här dagen PISS
så ursäkta om detta inlägget inte blivit så positivt.. men visst är bloggen till för att skriva om det som man behöver?!... och just nu behöver jag de. Hoppas iallafall att jag imorgon vaknar och har glömt båda grejjorna..
Ska ju jobba imorgon bara sen är det semester, och då vill jag varken tänka på kuggningen eller tågolyckan !

ska försöka somna snart, om det går!
GODNATT


att vara besviken på sig själv, och att känna att man gjort andra besvikna är inget bra :/

Kommentarer
Postat av: Emma

vad tråkigt vännen! men det är svårt så är det bara! du kommer klara det snart ;)

Postat av: Lina

oj, jag hatar också tågolyckor. Men ring om du bara vill prata, jag är ett nummer bort! Kram

2009-06-26 @ 09:32:12
URL: http://linapersson86.blogg.se/
Postat av: Therese

finns här alltis för dig när du behöver prata tjejen, vi får hitta en dag nu när du har semester att träffas på, stranden lockar nu ju;) och körkortet har du snart fixat ska du se:)

2009-06-26 @ 15:18:38
URL: http://tantgsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback