SEMESTER

Halllå :D
Vilket bra humör jag är på, kan det bero på att jag har börjat min semester tro? Kan vara så ja :D:D
helgen har varit bra, på lördagen ringde dock klockan halv 8, upp o käka frukost som Linus kommit med, sen nämre halv nio satte killarna igång med att lägga golv. Mamma och jag stack iväg för att handla något på bauhaus, självklart tog vi en sväng in på center syd, Gina hade rea, och jag handlade lite :) Ett par trosor och två klänningar/tunnikor. Handlade även en fotlänk,glasunderägg och gardiner till älsklingens lägenhet, har bryr sig förståss inte om sånt så jag känner att jag fick fixa de :) När vi kom hem var det dax för lite fika igen ! Sen kom sandra hit, vädret var kanon så vi bestämde oss för att köra till Bjärred för att handla mjukglas, hennes mamma och min bror följde med! Där var somvanligt lite kö, och preciiiis när vi kom fram så hänger dom upp en lapp att mjukglassmaskinen inte fungerade längre, OHH! iallafall, vi väntade med glassen för att se om den kanske funkade sen när vi varit ute på bryggan...
Den bryggan är verkligen lång, och som det blåste där ute. Mjukglassmaskinen funkade inte när vi kom tillbaka, så det fick bli en kulglass!
vid halv tre-tre tiden var vi hemma, då var golvet lagt och bara listerna som fattades :) Riktigt fint var det.
Jag la mig och slöade lite..Senare på kvällen beställde vi pizza som vi käkade därute..så mysigt väder :)
Somnade nog redan efter 11, skönt !
Söndag...  vaknade vid 10, kanonväder, Åt frukost sen satte vi oss ute en stund, m i skuggan eftersom han ogillar solen?! efter ett tag bestämde vi oss för att cykla och handla glass, och det gjorde vi . 2!! var, haha.
När vi suttit på den nerskitna bänken ett tag så cyklade vi hem igen, var ute och hade skoj sen ända till klockan var tre, då gick vi in och kollade på tv, och somnade :P
Grillade på kvällen , gottt! Sen stack vi till eslöv och sen hem till hans föräldrar en stund. Var hemma vid halv 11 igen då gick vi och la oss!

Nu är det måndag, solen lyste så fint när jag gick upp för en timme sen, tyvärr har molnen tagit över, men det gör inte så mycket, har andra saker att göra.. städa. WOHO! haha..
grymt skönt att ha semester ialf..
älsklingen kommer hit senare tror ja, så skulle vi till bauhaus. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback