tisdag!

ojojoj vad jag är trött idag , har haft fullt upp! Jobbade först till 2, var faktiskt en hyfsat lugn dag, gott med fisk och filsås :) Direkt när jag kom hem bytade jag om så stack jag och mamma o hämtade syrran på stationen, sen bar det av till centan! Handlade en tröja,ett linne,fotlänk,halsband,öronhänge!  Dock fortfarande ingen BH till en klänning jag vill använda.. får kanske lugna mig med den!
När vi sen var hemma vid halv fem så lagade vi mat, en timme senare stack jag och syrran och tränade!
kom hem vid åtta, då ville mamma ut och gå, så jag följde med henne :) efter det snackade jag massa med min älskling, var tvungen att diskutera hur vi skulle göra med resan till göteborg som vi ska, med syrran och linus! Det är nu bestämt att vi åker söndagen den 5/7, (ja, jag vet att det är dagen efter ekebo) men det får man ta! blir liseberg den dagen, sen övernatta på hotell och Ullared dagen efter, wiiho!

Föresten trillade jag med cyklen imorse:/ slog i knäet i asfalten, och styret in i benet, har lite blåmärken överallt. AAAJ! haha, klumpis!

Imorgon är det onsdag :) Det går ändå rätt fort! Slutar vid halv 12 imorgon, men stannar nog kvar och käkar lite, ska ta tåget ett till häljarp för att klippa mig, är inte lönt att cykla hem! Har ändå lite att förbereda inför torsdagens midsommarfirande på dagis :P Efter klippningen är det hem och kanske ta en promenad, sen kommer m hit, kanske vi går ner och ser dendär theatern som går nere vid ån. sägs vara rolig :)

Nu ska jag bannemig sova..eller ja, kolla lite seinfeld.
Godnattt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback