uppdatering

Hej!
har blivit kass på att blogga, eller lat kanske! Tänkte blogga lite idag ialf, eftersom therese tjatar så mycket, haha!
Helgen var ialf bra, stack hem till m´s lägenhet i fredags, lagade pizza .. fick ju inviga ugnen! Efter vi käkat däckade vi i soffan halv 8. Kl åtta bankade det på dörren...en massa gånger innan vi vaknade faktiskt. Det var magnus föräldrar som kom på besök.. satte igång och ändra om lite, satte upp en lampa :P sen fikade vi med massa glass/kakor/godis som dom så snällt varit och köpt :) Nämre halv 10 kom Elin och Danne också på besök, alltid trevligt! Vi satt och snackade och kolla på animalplanet till klockan var tolv tror jag.
Lördagen vaknade jag vid 9, tog ett täcke o kudde o la mig i soffan ett tag :) Känner att jag inte sover såå bra i 1,05 sängen som i 1,20.  klockan 11 fick jag äntligen upp älskligen.. gjorde oss färdiga och stack till Ikea! Precis vad resten av skåne också gjorde, haha! tur vi visste ungefär vad vi behövde :) Gardinstänger,duschstång,stor blomma, stekpanna, hatthylla/skohylla m,m var lite grejjor som vi köpte. Börjar bli riktigt mysigt hemma hos honom nu!
När vi kom hem ifrån Ikea ochh ÖB började vi packa upp och sätta ihop alla saker! Klockan sju kom Emma...dax för partaj :) Lite mer folk trillade in efter 9 och alkoholen började intas...lite för mycket kanske. Jag blev lite snurrig och somnade redan vid elva, haha. ja så kan det gå!
I söndags mådde jag ändå bra vilket jag var glad för, emma som hade sovit på soffan var nog en aningen bakis, ialf.  vid tio drog hon och jag oss ner till netto för att handla lite gott! Bröd,läsk,chips och yoghurt :) Åt frukost sen vaknade m också! vi städade lite och sen slängde jag och emmas oss i varsen soffa och hjärtat stack och arbetade! Emma och jag slöade HELA dagen, vilket var behövligt... gjorde vad vi kunde för att få en pizza.. men utan resultat, haha!!
På kvällen var  jag och m hemma hos m´s föräldrar och grillade, riktigt gott och trevligt. Vid nio var vi hemma ,lagom till filmen på femman :) Sen somnade vi <3

Måndag idag, jobb somvanligt! Skulle egentligen till Malmö med Emma, men båda var slitna sen helgen så vi struntade i det. haha.. Har slöat hela tiden efter jobb, tänkte ett tag att jag skulle städa, men vart hittar man ork till det? Kollar ialf på halv åtta hos mej nu, sen får jag se! Ska gå och möta mamma när hon slutar nio, får se om jag går tidigare för att handla något gott till mig själv..

Veckoplanering :
Tisdag, Jobb 7-14 . Städa? träning 18-20.
Onsdag , jobb 7-11.30 sen klippas klockan 14 i häljarp.. vet ej vad som händer på kvällen.
torsdag, Jobb 7-14 kvällen antigen träning eller bio eller kolla på broren. Ska ialf baka jordgubbstårta till midsommar :)
Fredag, Midsommar... till Eslöv.
Lördag, Björka!

8 dagar kvar att jobba nu, sen går jag på semester, längtar  något oootroligt !

Puss

Kommentarer
Postat av: Therese

en bra blogg tjejen:) ja ladies níght bra en bra idé, får prata med mina brödrar:) haha så kan jag och min svägerska följa med:) haha vi får träffas och hitta på ngt snart tycker jag:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback