måndag

hej och hå!
Var uppe med tuppen imorse,älsklings klocka ringde 06.00..fick nästan putta han ur sängen ! Men upp kom han tillsist. Jag däremot som har semester nu satte på datorn lite innan jag sen somnade om igen :) halv tio vaknade jag av att mamma dammsugade därnere .. nackdelen med att sova på syrrans gammla rum!  låg kvar och drog mig en kvart innan jag gick upp! Mamma stack till jobbet och jag slappade vidare . När klockan var tolv satte jag igång med att städa, eftersom vädret inte var tillräckligt bra för att ligga och stecka på :P Är skönt att få städat också så man slipper det senare på veckan ! Dock blev jag inte riktigt färdig, det stora berget av kläder och dammsugning kvar.
Vid halv fyra tiden när mamma kommit hem så stack vi till centan, skulle handla massa mat på maxi och lite andra ärenden. Jag handlade en armband som var på 70% och hårfärg ..även två flaskor vin!
När vi kom hem packade vi upp alla varor och lagade makaroner och köttbullar,gottit! Mamma satte sedan igång med att färga min brors hår, han tänkte li blondin..  varnade  honom flera gånger att det inte skulle bli helt blont, men han lyssnade inte riktigt :P Nu är han lite gulblond, men han tänkte färga det en andra gång!
 
Imorgon hoppas jag och mammapå finfint väder:) För hon är ledig, är det däremot inte fint så blir det lite mer städning! På kvällen blir det toning av mitt hår !

Nu ska jag se seinfeld iallafall !
skönt att inte ha någon press på sig att somna :P

Puss o godnatt.


Kommentarer
Postat av: Lina

jag vet.. man hör verkligen allt!

Postat av: Cornelia

Ett tips om det skulle vara gult igen är att slinga det, blir snyggast färg då..

2009-06-30 @ 17:58:27
URL: http://neeelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback