---

Just nu är det bara en lång väntan..väntan på semestern. Tycker jobbet just nu bara är såå tråkigt att gå till:/  Har 12 jobbdagar kvar, men fort går det inte.

Helgen var toppen, spenderade den i älsklings lägenhet. riktigt härligt:) I fredags hade vi förfest i Eslöv, pizza och trevligt sällskap ! Sen vidare till Björka. ångrar inte en sekund att vi drog dit, lagom mycket folk, trevligt folk ! Fick dansat en hel del, Stannade kvar tills det inte kom mer musik ur högtalarna :P haha. fick nästan dra oss ut därifrån. Bagdad o jenny var snälla och körde oss hem till Eslöv. M´s säng är lite mindre än min, det märktes, men det var mysigt :) Fick hänga upp ett täcke för fönstret så det blev lite mörkare !
Vid elva var vi uppe i lördags, städade undan lite efter fredagens festande innan han lämnade av mig hemma och stack själv och jobbade! Vid halv 6 var han här igen, då åkte vi till Nielsen och grillade lite. Dom hade förfest till Tingvalla, dock åkte vi och sov istället för att dra dit, ett klokt beslut tyckte jag :)
Söndagen var lung och skön,hyrde film på kvällen och mös!

Nu är det måndag igen och vi är inne på v 24! folk tar studenten och en del på sommarlov, jag ska dock jobba 3 veckor till 12 dagar somsagt! Sover ensam inatt, inget jag föredrar, Var ända se i onsdags sist. Men på onsdag kommer min favvo igen, då blir det lite shopping, måste hande en studentpresent till rebecca som vi ska till på torsdag!
Imorgon är det jobb och träning som gäller.

Adjööö

Kommentarer
Postat av: Emma

Va roligt i fredas!! Har ju perfekta stället nu hos magnus för oss o festa loss:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback