inställd..

godkväll.
Middagen blev ggoooooooddd som fan idag.
gjorde tzatziki, stekte fläskfile, morötter och svamp, också barbequepommes och vitlöksbröd. mums!
Träningen var däremot inte den bästa..fick reda på att sista matchen på lördag är inställd, mesarna björnen lämnade wo, antagligen för att dom inte ville åka ända från sjöbo till kävlinge för att få storstryk, men ändå, töntigt!
Vi var bara 6 st på träningen, woho,... spelade lite fotboll och minhandboll, sen slutade vi 20 min tidigare.
Nu ska jag strax släcka datorn och kolla/somna till seinfelt! :)

Imorgon är det jobb, sen ner och handla lite gott till kvällen! Ska hem till Danne och Elin och käka och kolla letsdance och en film..
På lördag vet jag inte rikigt vad jag ska göra, sova länge:D:D Älsklingen skulle iväg och arbeta lite ialf..
vid fyra ska vi ner och fixa tvillingarnas 10 års disco !
Söndag blir slappedag, såklart!

nä nu börjar det, sov gott!

Kommentarer
Postat av: Lina

tråkigt att den blev inställd =(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback