Måndag

får väll dra till med en måndagsblogg kanske.
Har varit såå duktig att jag har varit iväg och träna idag! woho! Jobbet gick bra idag också, var dock jättetrött när jag kom hem, m och jag hamnade framför en bra film som inte slutade fören efter ett..sen slockande vi :) Var tvungen att städa idag, för jag kom knappt fram till sängen för alla sakerna! imorgon bir det dammsugning och dammning!
jobb imorgon också, då ska vi laga kalops! efter jobb ska jag gå ner till billingshäll där mamma, ska jobba och hämta min cykel! sola kanske? På kvällen blir det träning ialf...

onsdag: jobb, sluta tidigt:D underbart! Kanske kostinfo med handbollen på kvälllen, eller så skiter jag i det och myser med älsklingen istället!
Torsdag: jobb, träning
fredag, jobb...hem till elin och danne kanske?!
lördag, match, sen tioårsdisco!
sönsdag, massa söndagsmys såklart!

Nu, borsta tänder och vänta på att m ska ringa <3
godnatt

lite bilder från i lördags kanske?..
haha...













en vild förfest, visst emma? :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack! Får väl se hur ofta och hur mycket man pallar skriva,men ska försöka så gott jag kan iaf :) haha. Hoppas allt är bra med dig och magnus annars! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback