Måndag

Nähe, ingen som vill kommentera antar jag! tråååkigt.

Ialf, det är måndag ,dagen har jag tagit mig igenom smärtfritt..åkte bil med pappa till jobb idag, så jag fick med en riktigt skön promenad hem i det fina vårvädret! När pappa sen kom hem vid tre så åkte vi till centan..han skulle kolla på täcke och syrran på byxor. Var hemma vid fem.
Efter det så har jag käkat korv med mos och ligger nu och slappar i sängen, måndagar är rätt sköna trotsallt. tycker nog tisdagen är den nya måndagen, sådär tråkig liskom! Men eftersom det är områdesmöte på onsdag så är min lediga eftermiddag flyttad till imorgon, så då blir kanske inte det som en vanlig tisdag:) Jobbar inte sandra så ska vi ner på körskolan, och jobbar hon så ska jag bannemig ner där själv..och sen bättra på brännan lite också :)
På kvällen blir det träning..antagligen lite utskällning över att man inte är där på måndagar..men, det vill sig inte med att träna på måndagar tycker jag !
Jag är köpt melonmix och cola som jag ska mumsa i mig resten av kvällen!

ha det bra.


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad är melonmix? Skönt med promenad, idag har jag inte vatt nyttig för fem öre eftersom det va förläsning.:p haha

2009-03-09 @ 21:25:11
Postat av: sara

på ica och maxi kan man köpa färdigatärnad melon! Minns du inte det jag hade med mig till ullared? GOTT!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback