Onsdag

Tjaa.
onsdag idag, brukar  ju mysa med min älskling på onsdagskvällarna, men icke idag.. anledningen är att hans föräldrar ska resa iväg tiiiidigt imorgonbitti, och han ska helt enkelt köra dom! Så tyvvärr får jag vänta tills fredag med att mysa!
 
Slutade ju halv 12 på jobbet idag, det var tur, kändes att man hade varit sjuk för det var tufft och tungt att jobba! Efter jobb stack jag ialf och sola, tyckte det var varmare än vanligt.. haha.
sen cyklade jag hem och fikade med mamma.
vid tre tiden åkte vi ner till byn, gick in i en affär och kollade present till m som fyller år på söndag, hittar jag inget imorgon så blir det de jag kollade på idag, tror det kan bli riktigt bra! :)
Vid fyra följde jag med pappa och broren till nova först, han skulle handla byxor (broren) ...blev en snabb runda där innan vi åkte till centan, hittade inga byxor han ville ha där heller, så vi käkade på mcd innan vi körde hem :)

Nu är jag hemma och ska inte ut mer idag :P blir våfflor strax eftersom det är våffeldagen idag, tjoho! Vaniljglass och jordgubbsylt!
Blir till att liggga hemma och sakna älsklingen och kolla tv ikväll...är ju jobb till två imorgon, sen malmöööö :D

Ha de fint..

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja, mamma sa att du gjort det.. japp, de ska blir roligt idag! ja, vart tog vårvädert vägen? Jag vet inte riktigt vad jag är sugen på, men lite party toppar skulle inte sitta fel! Ses om några timmar.. kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback