Onsdag

heeej.
Igår var det lite stressigare på jobb faktiskt, lunchen hoppade jag över. tyvärr! Vissa dagar kommer nog bli så.
ialf så var det träning på kvällen, och så hårt som vi tränade igår har vi inte gjort på hela säsongen,  lönt att börja nu :P
Idag har jag träningsvärk, och det är inte så jättekul !

Slutade tidigt idag, och det är huuuur skönt som helst! hade lite möte med chefen efteråt bara. men var hemma vid ett och har fikat nyss. och ätit chilinötter. och jag loooovar coops egna ÄR dom bästa som finns :)
Nu ska ja vila lite innan jag sätter igång och städar! kanske går ut en sväng sen, beror på vad klockan blir.
Är nog jag som ska laga mat idag, kycklingklubbor och potatisgratäng. mums !
ikväll kommer M hit, massa mys:)

Men ,ha en bra onsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback