Shopping

Hej!
Kom hem fär en halv timme sen ungefär, har haft en toppeneftermiddag i malmö med syrran och mamma :) Var på entre, mycket stort ställe, nästan lite för stort! Handlade en jättefin klänning inne på cubus (som omjag behöver fler klänningar liksom) Mycket mer blev inte inhandlat idag, inte ens utan av mamma och syrran, tyvärr. Efter vi shoppat färdigt så käkade vi jättegod mat där uppe vid foodcourten, supergott , och högt upp satt vi så vi hade utsikt , ja inte över något fint, men ändå!  Bion började lagom när vi ätit färdigt efter 6, filmen var toppen! Missade en buss till stationen så vi missade tåget, men vi väntade på nästa och kom därför inte hem fören till tio.
Ska bli riktigt skönt att lägga sig under täcket ...föttterna värker!
Fick föresten ett duderbra samtal från pappa när vi var och shoppa, han hade öppnat min post. Snacka om att jag älskar att få pengar tillbaka från skatten...herregud. En summa jag aldrig någonsin skulle tänka mig får jag tillbaks , UNDERBART!

Nä , nu väntar sängen. Fredag imorgon:D tjoho, Hoppas dagen går fort.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Kusin Anna

vilken film blev det? :)

2009-03-27 @ 09:18:48
Postat av: Emma

Jag har också fått jätte mycket tillbaka =)

2009-03-27 @ 16:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback