torsdag

Godkväll!
Nu är veckan snart över, skönt. Har faktiskt gått fort ändå, dagarna går snabbare nu när jag lagar mat och så..inte mycket dötid direkt!
Imorgon är det fredag och köttbullar med pasta, önskefredag :)
Längtar tills morgondagens arbetande är slut...då ska jag nog sola, sen handla lite till myskvällen och sen cykla hem och ta veckans fjärde och sista powerwalk !
Och jag antar att ni inte har missat snön som lagt sig på marken ikväll?!?!?! men det verkar regna nu så det försvinner, tur det..jag vill ha vååååår..men mest sommar!
Somsagt blir det mysfredag imorgon, letsdance och äta gott! Vad som händer på lördagen är ännu inte bestämt, kan inte bestäma mig vad jag är sugen på. Men det ska tas reda på! På söndag är det nästsista matchen...tydligen ryktas det om att vi fortfarande kan ta oss upp i div två, så vi får väll se!

Nä nu ska jag jag kolla på seinfeld och försöka somna!
sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback