torsdag

oj, vad trött jag blev nu efter maten! kuuul att jag ska iväg och träna om två timmar , TVÅ TIMMAR!!! sjukt. jag vill lägga mig under täcket ju.
På jobb idag gick allt bra! Pappa körde mig imorse eftersom det blåste rätt mycket...fick gå hem vilken jag ändå behövde. Men gud vilken motvind jag hade:P Hem kom jag ialf!
har mest gjort ingenting efter det...handlat på ica med mamma och käkat lax.

Imorgon är det äntligen fredag, välbehövlig helg.
blir bio imorgon med älsklingen! På lördag ska jag sooova. sen är det match halv 4 hemma mmot eslöv, spännande match! Får se vad som händer på kvällen..finns väll lite alternativ. Söndag är verkligen en vilodag! myyyys.

jag vet inte vad jag ska göra nu så jag inte somnar, Tycker det kunde komma in någon rolig på msn att snacka med, men det ser dåligt ut. M kan ju ringa , annars somnar jag nu!

Ha de kanooon




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback