tisdag

gud, tiden går sakta när man är sjuk! bara tisdag idag, men resten av veckan går nog fort!
Imorgon får det bli jobb ialf, fast jag snorar fortfarande, slutar redan halv 12 så jag ska nog klara mig! Efter jobb ska jag och min bleka kropp lägga oss i solariet en stund! Sen lär jag vara duktigt trött så jag ska hem och vila. 

På torsdag är det jobb hela dagen , sen direkt till stationen där mamma väntar, på tåget mot malmö hittar vi syrran, Vi 3 tjejer ska besöka det nya shoppingcentret entre där vi ska shoppa massor och sen käka middag! Kvällen slutar inte där, för sen blir det bio också . på entre, MYSDAG verkligen.
fredagen blir först jobb, sen en lugn eftermiddag/kväll med älskling, ser jag fram emot!
under dagen på lördagen vet jag inte vad som händer, på kvällen däremot ska vi besöka lina och linus i bjuv, han har nämligen fyllt år, och det ska självklart firas! söndagen, antagligen lugn den också! Skönt helg.

Nu ska jag strax se christine...och försöka sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback