ny vecka

hej!
helgen är förbi igen och den har varit bloggfri :P
Fredagen blev inte som jag skrivit, jag och Emma var inte på slagt utan först hamnade vi på nova där vi shoppade lite, eller ja, Emma shoppade massor :P sen åkte vi till eslöv för att käka en pizza, bagdad var också med eftersom han hade tråkigt. Efter vi suttit på pizzerian alldeles förlänge gick vi ut. Dock visste vi inte riktigt vad vi skulle göra så där ute stod vi ett tag! Tillsist ringde vi tessan och vi fick sticka till deras förfest hos hennes bror :) det räddade kvällen. drack och hade skoj och sen hamnade vi i eslöv igen, stenssons. Och gud vad skoj där va. Älsklingen kom också dit senare men oturligt nog så stängde dom precis då så det var bara att åka hem och nanna . dom stängde 2, och vi var hemma hos mig klockan halv fyra. SOVA!
lördagen blev vila fram tills två då det var tid för att åka till malmö, match mot dalhem som vi vann ! OCH pandora förlorade över eslöv, så någon liten chans finns det fortfarande för oss :) dock en liiiten eftersom vi också har eslöv att möta. Tränaren utsåg mig till lagets bäste spelare, och det kändes inte fel att höra. På vägen hem åkte vi in om M och hämtade hans bil eftersom vi skulle vara chaufförer på kvällen. Där hemma beställde vi pizza, gott. haha, två dagar på rad ;)  vi funderade på att sticka till massa grejjor. inflyttningsfest,ekebo,törringe, m,m.. men trötta var vi så klockan tio slocknade vi, tur att jag ställt klockan för klockan elva skulle vi köra och hämta danne och elin i helsingborg..och efter många om och men så hittade vi dom tillsist. danne var hungrig så han köpte hamburgare till oss alla.. två var. ehm, det orkade jag inte...dom tog med den hem till hunden! Vi var hemma igen efter ett tror jag och då somnade vi gott:)
Söndagen: hände inte så mycket...M stack iväg ett tag och fixade lite grejjor och jag,mamma och broren stack till hallen och kollade handboll. som killar spelar handboll...kävlinge förlorade ialf. Efter matchen åkte vi till konsum där jag inhandlade lite gott till kvällen, tyckte att jag och älsklingen kunde kränga lite till beckfilmen. och det gjorde vi.
har varit en tooooppppeeen helg faktiskt:)

Idag är det måndag igen..Och, jag har börjat laga mat nu på dagiset, funkade bra idag då det bara var fisk och filsås som skulle göras :) Imorgon är det korv forsell...tur jag har ett stöd där som hjälper mig!!
Efter jobb idag var jag och mamma ute på willys och handlade mat. Jag unnade mig faktiskt en tidning, vilket var riktigt längesen! har mest slöat efter det...käkat falukorv och spenat .. det var också längesen, men gott:)
Imorgon efter jobb ska jag till körskolan..och kanske jag solar efter det ! På kvällen är det träning som gäller.

resten av veckan :
Onsdag, slutar halv 12 men ska ha "utvecklingssamtal" sen körskolan. och på kvällen kommer förhoppningsvis Älskling.
torsdag, jobb till två, sen träning.
fredag, jobb sen kanske bio.
lördag, match.


nä..  nu ska jag kränga det sista av dippan från igår och kolla på 2½ men . underbart. det ända som fattas är M.

Sov gott.




Kommentarer
Postat av: Therese

det va hur kul som helst att ni kom i fredes=) haha men låter annars som du haft en toppen helg tjejen! grattis att du blev matchens spelare=) puss

Postat av: Emma

Bra sara!! OM jag handla...du skulle stoppat mig , men är nöjd med allt :) Tack för helgen!! hade jätte roligt i fredas!! får vi göra om! puss

2009-03-03 @ 18:42:01
Postat av: Kusin Anna

Du glömde skriva inflyttningsfest på lördag :P

2009-03-03 @ 21:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback