lördag

TJA!

Eftersom jag ändå inte har något att göra ,och eftersom jag är en aning rastlös så kan jag lika bra blogga lite :) Och jag antar att ni håller med!
Fredag var det ju igår, riktigt skönt med helg ! Tog det lungt, stack ner till viking och käkade skräpmat med sandra och joachim. var rätt jobbigt med alla småglin som mest satt och störa sig! Blir också mycket sämre kvalitet på pizzorna när dom har mycket att göra:/  Somnade nog redan innnan halv 11!
idag var vi upp vid 10, käkade frukost sen stack M hem och fixade lite saker...han kommer tillbaks vid fyra :)
Jag ska ner nu och fixa lite fika, mammar ringde och bad om det. Sen ska jag börja fixa håret,att våga det tar någon timme... men vill man vara fin såå...
Tror jag har bestämt vad jag ska ha på mig nu också...har man tjockare strumpbyxor/Leggins så lär jag kanske inte frysa. Sjöberg hämtar hos halv 5 -5 ...och man kan ju alltid ha lite extra kläder med sig då eftersom han kör :)

Nä, lite fika var det.
Ha en toppenlördag !

Kommentarer
Postat av: Emma

Kläderna kommer nog bli bra! Du är snygg i vilket fall som helst:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback