lördag

kul lördag det blir nu då när m nyss ringde och sa att han ska jobba 5 timmar till !! det kunde han väll sagt tidigare...Orka sitta och bara vänta.

Iallafall, Valborg och BjörkaLoge var skitskoj verkligen. tiden gick fort och tyvärr ville vår shyss redan sticka lite över ett, kände mig inte riktigt färdigdansad då :P Men det var skönt att komma i säng!
Igår var det fredag, då började vi dagen med att cykla och handla bullar, klockan nio på morgonen, haha. förstår verkligen inte hur min kropp fungerar, men den vet inte vad bakfylla är . :) Senare åkte vi till centan och shoppade lite, ett par byxor en tröja blev det till mig, också handlade ja ett par shorts till m, och han köpte ett par likadana till sig fast svarta!
på eftermiddagen spelade vi lite kubb och så. På kvällen åt vi grillat och spelade sällskapsspel! Härlig kväll.

idag var det uppp vid halv 10 då älskling skulle iväg och jobba. jag stack ner till harrievallen och kollade på när kusinerna spelade boll, sandra och joachim var också där!
Sen solade jag en timme. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. har mest tråkigt och kommer väll få ha det till älskling kommer. Skitlördagkväll :/ inatt ska vi hämta hans föräldrar, sen sover vi väll där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback