måndag

hejhej!
Helgen är över och då passar det väll bra med en blogg!
Vecka 21 är vi inne på nu, ca 6 veckor till semester nu, det kommer gå fort. Helgen var bra, grisfesten var mycket trevlig och rolig. Frös gjorde jag inte heller :) Grisen smakade fantastiskt !
Igår var vi uppe vid halv 12, skönt att sova länge ! Mamma o Pappa ville in till Eslöv och kolla på m´s lägenhet, så dit åkte vi. När vi kom hem därifrån cyklade vi två ner till ICA för att hyra film, tyvärr var den filmen vi ville se utlånad , så vi gick in på kosum och köpte 3 filmer för 99 kr. Cyklade hem och popade popcorn och mös till en av  filmerna :) Efter vi käkat middag kollade jag på sista avsnittet av one three hill.
deja vu gick på tv4 sen kl nio, så den såg vi innan vi somnade !

Måndag idag och klockan ringde sex somvanligt!  jättetråkigt väder, regn och sånt :/ Jobbet gick bra. vädret blev fint och när jag kom hem från jobb la jag mig i solstolen en timme och stekte  :)
stack till träningen vid 7, sprang massa gjorde vi. till furulund och tillbaka, sen intervaller efter det. riktigt skönt när klockan slog åtta så jag kunde cykla hem!!

Veckoplanering:
Tisdag: Jobb, 7-14 , sola? slöa? Sen träning.
Onsdag : Jobb, 7-11.30 . Baka till syrran sen massa mys med älsklingen.
Torsdag : Ledig!!!! Åka till Ekeby möbelaffär med m, och får jag som ja vill en sväng på väla :)
Fredag : Ledig!!! Party i veberöd:) dansgala.
Lördag: slappa hela dagen lång
Söndag: Kalas hemma hos syrran som fyllt 23 på fredagen.

Riktigt skön vecka framför mig ! :)
nu ska jag rätta till sladdarna vid tvn så det inte hackar mer, sen borsta tänderna,krypa under täcket och somna till ballar av stål. Sov så gott.



Kommentarer
Postat av: Therese

på fredag ses vi, kommer bli kul=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback