Måndag

Godkväll!
en liten blogg innan jag går och lägger mig :)

Var trevligt och gott med kakkalas igår , Synd bara att Linus föräldrar hade köpt likadan klockan till Lina som jag och m gjort... men det löste sig rätt bra ändå. När vi kom hem från Bjuv lagade jag ugnsbakad falukorv med makaroner..och under tiden den var i ugnen så tyckte m att vi skulle städa på mitt rum, så det gjorde vi, damma,dammsuga,renbädda! Riktigt skönt att vaa två och göra det :) TACK älskling. Hade aldrig orkat det nu i veckan!!
Såg en film sen på kvällen, och på grannfejden! Var inte trött, men somnade nog vid halv 1.

Jobb idag, allt gick bra och lungt :) Skönt med såna dagar! Imorgon blir nog inte heller så jobbigt...hoppas jag :P
Efter jobb ska jag och mamma handla lite, sen är det träning på kvällen. Föresten var det bara jag och elli på träningen idag. vi fick vars en STOR stjärna i protokollet sa tränaren, haha. vi sprang en runda på ca 40 min, sen fick vi åka hem!

Nu ska jag släcka datorn och borsta tänderna, läsa lite i teoriboken innan jag somnar.
Sov så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback