Måndag

tjaa!
då var det måndag igen..veckan 19 , 8 veckor till semestern börjar, kommer gå fort! :) Jobbar bara fyra dagar denhär veckan också,  dagiset har någon sorts planering på fredag och därför är jag ledig, såå skönt, Har inget alls planerat då!
 Idag har jag jobbat till två, sen hem och slappa lite innan jag och pappa stack ner och handlade lite till tacosen vi skulle käka! efter de lagade jag och mamma middagen , riktigt gott med tacos! Började att städa mitt rum, massa kläder över allt så jag blev inte färdig. fortsätter antagligen imorgon eller på onsdag.

resten av veckans planering:

tisdag: Jobb till två,möte två till fyra kanske. träning sju till nio
Onsdag: jobb till 11.30 , städa ,promenera och sen kommer nog älsklingen på kvällen <3
Torsdag: jobb till två sen kanske träning på kvällen.
fredag: Ledig.

Kul att du börjat blogga igen Emma, fortsätt med det:)

Ha en bra måndag, puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Emma

tack vännen =) ska försöka hålla den vid liv nu med!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback