Onsdag

hejsan hej!
Onsdag idag, en dag kvar på jobbet denhär veckan sen är det helg igen:D Dagiset är ju stängt på fredag så förhoppningsvis är jag ledig då, vet att där just nu är en del sjuka, men ibland vill man vara ledig!
Var stressigt på jobb igår , men allt löste sig tillsist och jag kom iväg på mötet. Var skittrött när jag kom hem vid halv 5, käkade snabbt och sen var det dax för träning. massa armhävningar och masssa springade. Men gud så skönt det känns efterått, och idag har jag träningsvärk!
Jobbet idag var mycket lättare, lasagne som redan var klar, bara att sätta i ugnen :) Åkte bil med pappa idag till jobb, tänkte det kan ju vara bra med lite motion och gå hem! Synd bara att det både regnade och blåste under tiden:/ men hem kom jag.
Har leggat här alldeles förlänge nu och latat mig, tänkte ju fortsätta min städning idag, men allt annat är ju roligare att göra. När mamma kommer hem ska jag laga mat, pasta och min baconsås, mums:)
Senare ikväll hoppas jag på att min älskling kommer hit, men känns inte riktigt som det, men hoppas kan man <3


Imorgon jobb igen, dock får jag va ensam pga sjukdom, men jag tror jag kommer lösa det.
Antagligen tränar jag på kvällen, om jag inte kan komma på en bra anledning, haha. Hjälp mig?!

Ha de bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback